Nasze usługi w zakresie medycyny estetycznej to:
PEELINGI CHEMICZNE Peeling chemiczny (złuszczanie chemiczne, eksfoliacja chemiczna), jest to procedura medyczna wykorzystująca związki chemiczne o charakterze kwaśnym, których zastosowanie stymuluje regenerację skóry, odnawiając naskórek i remodelując architekturę skóry właściwej.
MEZOTERAPIA IGŁOWA Mezoterapia igłowa jest metodą stosowaną w korekcji blizn, cellulitu, rozstępów a także w celu rewitalizacji, poprawy nawilżenia, ukrwienia oraz napięcia skóry okolicy poddanej zabiegowi.
KOREKCJA ZMARSZCZEK MIMICZNYCH – TOKSYNA BOTULINOWA Toksyna botulinowa jest naturalną substancją hamującą przewodnictwo nerwowo-mięśniowe, co prowadzi do zahamowania skurczu ostrzykniętego mięśnia. Efekt działania jest widoczny po ok. 7-14 dniach i utrzymuje się przez 3 - 6 miesięcy, stopniowo zanikając.
KOREKCJA ZMARSZCZEK – WYPEŁNIACZE Zabiegi z użyciem wypełniaczy wykorzystuje się do korekcji zmarszczek i bruzd. Do wypełnień stosuje się preparaty kwasu hialuronowego, który jest składnikiem skóry odpowiedzialnym za jej nawilżenie oraz napięcie. Swoje działanie zawdzięcza zdolności do wiązania ogromnej ilości cząsteczek wody.
DERMOSKOPIA – OCENA ZNAMION SKÓRNYCH Dermoskopia jest metodą powszechnie stosowaną do bezinwazyjnej diagnostyki zmian barwnikowych skóry za pomocą dermoskopu.

Przeciwwskazania zabiegów medycyny estetycznej

• Ciąża i okres karmienia piersią
  • Miejscowy stan zapalny skóry,
        choroby bakteryjne, wirusowe i